Saturday, November 11, 2006

Jag tar igen lite bloggande! Känns bara ganska värdelöst att ha en blogg som handlar om mode (som i princip alla andra bloggar gör) när jag faktiskt inte har en fungerande kamera som kan användas till att fotografera outfits... Hm! :/

Jag blir så upprörd! Vad finner jag på Facehunter? Joo, självklart! Klänningen som jag så gärna vill ha från fcuk. Självklart kostade denna klänning 2000 kr, och den skulle särkerligen inte använts särskillt ofta av mig heller så jag var tvungen att lämna kkänningen på galjen och gå ut från butiken. Jag hade glömt bort denna underbara kreation tills jag såg den igen, den här gången, som tidigare nämnts, på facehunter!
Den passade min hårfärg bättre än hennes, dessutom.. Mutter!

Är det någon som anar sjukan, benämnd som avund?
_______________________________________________________

För att ta upp det här rooliga ämnet gällande mitt och Sofias läääskiga sjättesinne! Gick hem från skolan när jag kom att tänka på att jag vill ha ett sånt där fint namnhalsband som Carrie har i STC. Jag kommer hem, sätter igång datorn och skuttar in på Sigrids blogg och vad finner jag? Jo, hon har besällt ett sådant halsband från M925 och har precis fått hem det! Catching! Jag följde min intuition och beställde ett. Under skrivande stund sitter Magdalena och pysslar med mitt fina halsband :)

Än en gång har jag tagit pengar från fel konto....
Intresseklubben exploderar av överbelastning!

No comments: