Monday, November 13, 2006

Åh så vackert!












YES! Magdalena från m925 mailade idag och berättade att hon är klar med halsbandet och att hon kommer skicka det till mig idag eller imorgon! Joopie! Det finns på hennes hemsida att beskåda, men det är ju klart jag lägger upp bilden här också..! Så vackert! Jag längtar så tills jag hittar det i min brevlåda! Det kommer sitta så fint runt min hals och passa så bra ihop med mitt rosa linne från h&m Viktor och Rolf-kampanj!

____________________________________________________________

Jag har gluttat igenom lite gamla bilder som jag har på min dator...
Titta vad man kan finna:












Jag har alltid älskat att leka runt lite i photopshop och detta är resultatet..! Inte världens finaste, men en liten nostalgitripp var det minsann! De två första bilderna gjorde jag efter tsunami-katastrofen i Thailand och ska i princip föreställa en för- och en efterbild. Den tredje bilden är bara något fjantigt som jag trixade ihop efter att jag hade klippt lugg... Notera "Jennifer... Mums!"

No comments: