Wednesday, September 13, 2006

Jag vill sy!

Jag är så fruktansvärt understimulerad just nu!
Igårkväll när jag skulle sova flög tankarna som vanligt kring kläder, van vid denna händelse visste jag att om jag inte skrev eller ritade ner det jag hade i skllen skulle jag aldrig kunna somna. Sagt och gjort: jag tände lampan och ritade ner en jacka som jag förhoppningsvis ska sy- en grå vitnerjacka med fleece som foder... Hur underbart låter inte det?!
När lampan sedan var släckt igen for en annan tanke upp i min hjärna: Ahaa! Jag vet vad jag ska ha på mig på torsdag! (För dig som inte vet: det händer absolut inget speciellt på torsdag, jag kom bara på vad jag ville ha i skolan.. I princip...) Men, jag visste ju faktiskt inte om det skulle se så fint ut som det gjorde i mina tankar, så på med lyset igen och prova kläder!
Förmodligen var denna fysiska aktivitet väldigt ansträngande för mig, för jag somnade fort därefter!
Det jag vill ha sagt med detta är att jag måste pyssla och knåpa, men det enda jag har tid me just nu är att plugga (och tydligen skriva blogg-inlägg.. Hmm... Suspicious mind)

Nääe, engelskan var det väl jag höll på med?
Jaja, jag återkommer!

2 comments:

Anonymous said...

Jag vet exakt vad du menar! Ända senm vi började på den förvbanand eformgivningen har jag ideer i hjärnan hela jävla tiden!!

Jennifer said...

My, du har så rätt.. Det är helt enkelt skolans fel! Så, om jag måste stanna hemma någon dag från skolan för att sy, kan jag ju faktiskt skyll på skolan... YES!